טיפול בכוסות רוח

טיפול בכוסות רוח

אנשים רבים שמעו על כוסות רוח, בעיקר גם כאלה שזכרו ששמעו מילה זו מסבתא או ממכר מבוגר.

נשמע קצת מפחיד לפעמים, אבל האמת, זה בכלל לא מפחיד, ואחרי טיפול שכזה, באמת מרגישים טוב, סליחה- לא טוב, אלא מצוין.

 למעט הסימנים על הגוף שנשארים אח"כ, – כך שזה לא יתאים לאיש או אישה  אשר הולכים  לפגוש בפעם הראשונה את המשלים\מה  שלו וחושבים  על ל"התפשט"  או לזוג שהולכים להתחתן בשבועיים הקרובים.. ( אל דאגה ! – הסימנים עוברים לאחר כשבועיים)

 כמובן , שישנם עוד מספר מקרים, ספציפיים, שבהן אין להעניק טיפול זה, מקרים אלה צריכים להילקח  בחשבון ע"י המטפל המוסמך והמודע לכך.

חוץ מכך אין סיבה מדוע לא  לטפל בעזרת כוסות רוח כשאפשרי הדבר.

מהיכן מקור השיטה?

למרות שישנה התעוררות בנושא הטיפול ע"י כוסות רוח בתקופה האחרונה, הרי שהטיפול ע"י כוסות רוח, ידוע עוד מתקופות קדומות מאוד בכל התפוצות ובקרב עמים רבים, ואף הרמב"ם מזכיר זאת בספרו פרקי משה שם הוא מכנה אותם – "קרני מציצה".

 

אם כן מהן כוסות רוח?

כוסות רוח, הינן, כוסות היכולות להיות עשויות מזכוכית, קרני חיות, עץ במבוק או פלסטיק, אשר בעזרת מספר אמצעים , מוציאים מהן את הואקום ומצמידים אותן לאזורים שונים בגוף , לפי תלונת המטופל ואבחון המטפל.

אזורים אלה כמובן אף הם מוגבלים וצריכים להיעשות ע"י מטפל מוסמך, על מנת לא לגרום לנזק למטופל.

איך זה עובד?

חיבור הכוס לגוף (ע"י יצירת הואקום בכוס), באזור הספציפי, גורמת לשבירת נימי דם קטנים בעור, וע"י כך מוזרם דם רב יותר למקום הטיפול, וכן כל החומצות הלקטיות שהצטברו באזור זה (ושגרמו בין היתר לכאבים  באזור) , מוצאות את דרכן משוחררות לכיוון הלימפה – פשוט מאוד.

מטפל מקצועי יוכל לשלב עם טיפול זה בעת הצורך- גם הקזת דם, דיקור, צמחי מרפא, רייקי, עיסוי ועוד.

למרות התיאור הטכני כביכול של השיטה, הרי שהמושג "רוח",  עדיין דבק בשם השיטה, והכוונה כאן היא, לראיית האדם בצורה ההוליסטית- רוח וגוף,  ולא גוף בלבד.

 לכן במילה "רוח" – הכוונה כאן היא, לידיעה, שלאדם אשר מגיע עם כאבים, ישנה גם "תקיעות אנרגטית", תקיעות של רוח בגוף, באזור הבעייתי, והרי שהכוס למעשה מעין שואבת את האנרגיה התקועה החוצה וגורמת לכניסת אנרגיה רעננה יותר למקום.

כך או כך, אותנו תמיד מעניינים 2 דברים עיקריים- התוצאה, ושלא יגרם נזק למטופל.. ואת שניהם ניתן להשיג בשיטת טיפול זו, אם אכן פונים למטפל מוסמך.

מהם המקרים בהם ניתן לטפל בעזרת כוסות רוח?

יתרונות השיטה הן בכך שהשיטה  פשוטה ומניבה תוצאות מיידיות.

למרות שהשיטה הינה עממית ועוברת הרבה פעמים מאב לבן, הרי שמאוד מומלץ לגשת למטפל מוסמך אשר מכיר את ההגבלות בשיטה ומתי ובאיזה אזורים אסור לטפל בשיטה זו. 

המלצות